W naszym asortymencie dostępnych jest ogromny wybór szyb samochodowych różnych producentów, które mogą pasować do pojazdów produkowanych w różnych latach. Dbamy o to, by szyba dotarła do klienta w jak najkrótszym czasie, a także bez jakichkolwiek uszkodzeń.
Wszystkie zakupione w naszym sklepie internetowym szyby samochodowe można zareklamować, a także zwrócić. Na czas zwrotu przywidujemy 14 dni, od daty zakupu. Klient zwracający zakupiony towar, powinien oddać go w takim samym stanie, w jakim go otrzymał w dniu odbioru, zarówno w siedzibie naszej firmy, jak i przez pracownika dowożącego naszym transportem szyby.
W przypadku reklamacji, jak i zwrotu zalecamy kontakt telefoniczny lub emailowy z naszą firmą biuro@glass-pol.pl. Wszystkie niezbędne dane kontaktowe znajdują się w zakładce na prowadzonej przez nas stronie internetowej. Taką samą drogą kontaktową poinformujemy klienta o rozpatrzeniu zwrotu lub reklamacji. Staramy się, by cała procedura zajęła jak najmniej czasu, bowiem zależy nam na Państwa satysfakcji z naszych usług.